Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă la importurile de biciclete, triciclete și similare, cu pedalare asistată, cu un motor electric auxiliar originare din Republica Populară Chineză, încadrate în prezent la codurile NC 8711 60 10 și ex 8711 60 90 (codul TARIC 8711 60 90 10). (2) Nivelurile taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, al produsului descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate în continuare se stabilesc după cum urmează: Țara Societatea Taxă antidumping Codul adițional TARIC Republica Populară Chineză Bodo Vehicle Group Co., Ltd. 58,3 % C382 Giant Electric Vehicle (Kunshan) Co., Ltd; 9,9 % C383 Jinhua Vision Industry Co., Ltd și Yongkang Hulong Electric Vehicle Co., Ltd 10,3 % C384 Suzhou Rununion Motivity Co., Ltd 62,1 % C385 Yadea Technology Group Co., Ltd 37,4 % C463 Alte societăți care au cooperat în cadrul investigației antidumping inițiale (cu excepția societăților care fac obiectul nivelului taxei compensatorii paralele aplicabile pentru toate celelalte societăți) și sunt enumerate în anexa I 24,2 % Alte societăți care au cooperat în cadrul investigației antidumping inițiale, care fac obiectul nivelului taxei compensatorii paralele aplicabile pentru toate celelalte societăți și sunt enumerate în anexa II 16,2 % Societăți care nu au cooperat la investigația antidumping inițială, dar care au cooperat în investigația antisubvenție inițială desfășurată în paralel și sunt enumerate în anexa III 70,1 % Toate celelalte societăți 62,1 % C999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul, certific faptul că (volumul) de (produs care face obiectul reexaminării), vândut la export în Uniunea Europeană, vizat de prezenta factură, a fost produs de către (denumirea și adresa întreprinderii) (cod adițional TARIC) în (țara în cauză). Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte”. Până când se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa stabilită pentru „toate celelalte societăți”. (4) Articolul 1 alineatul (2) poate fi modificat pentru a se adăuga noi producători-exportatori din Republica Populară Chineză și pentru a-i supune nivelului taxei antidumping medii ponderate corespunzător aferent societăților cooperante neincluse în eșantion. Un producător-exportator nou trebuie să furnizeze elemente de probă care să ateste că: (a) nu a exportat mărfurile descrise la articolul 1 alineatul (1), originare din Republica Populară Chineză, în cursul perioadei cuprinse între 1 octombrie 2016 și 30 septembrie 2017 (denumită în continuare „perioada investigației inițiale”); (b) nu este afiliat unui exportator sau producător care face obiectul măsurilor instituite prin prezentul regulament și care a cooperat la investigația inițială care a condus la instituirea taxei sau ar fi putut coopera la aceasta și (c) fie a exportat efectiv produsul care face obiectul reexaminării originar din Republica Populară Chineză, fie și-a asumat o obligație contractuală irevocabilă de a exporta o cantitate semnificativă în Uniune după încheierea perioadei investigației inițiale. (5) În cazul în care taxele compensatorii definitive instituite prin articolul 1 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2025/114 al Comisiei (60) vor fi modificate sau eliminate, taxele specificate la alineatul (2) vor fi majorate cu aceeași proporție limitată la marja de dumping efectivă constatată sau la marja de prejudiciu considerată adecvată pentru fiecare întreprindere și de la intrarea în vigoare a prezentului regulament. În cazurile în care taxa compensatorie a fost scăzută din taxa antidumping pentru anumiți producători-exportatori, cererile de rambursare în temeiul articolului 21 din Regulamentul (UE) 2016/1037 declanșează, de asemenea, evaluarea marjei de dumping pentru producătorul-exportator în cauză care este prevalentă în perioada investigației de rambursare. Cuantumul care urmează să fie restituit solicitantului cu titlu de rambursare nu poate depăși diferența dintre taxa percepută și taxa combinată, compensatorie și antidumping, stabilită în cadrul investigației de rambursare. (6) În lipsa unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.