Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă la importurile de anumiți esteri de alchil fosfat bazați exclusiv pe catene laterale cu o lungime de doi sau trei atomi de carbon (inclusiv catenele alchilice clorurate) și cu un conținut de fosfor de cel puțin 9 % (din greutate) și o viscozitate cuprinsă între 1 și 100 mPa s (la 20-25 °C), încadrați la Chemical Abstracts Service (CAS) cu numerele 13674-84-5, 1244733-77-4 și 78-40-0, încadrați în prezent la codul NC ex 2919 90 00 (codurile TARIC 2919 90 00 50 și 2919 90 00 65) și la codul NC ex 3824 99 92 (codul TARIC 3824 99 92 38) și originari din Republica Populară Chineză. (2) Nivelul taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco-frontiera Uniunii, înainte de vămuire, al produselor descrise la alineatul (1) și fabricate de societățile enumerate mai jos, este stabilit după cum urmează: Societatea Taxă antidumping definitivă (%) Codul adițional TARIC Anhui RunYue Technology Co., Ltd. 53,1 89 AL Nantong Jiangshan Agrochemical & Chemicals Limited Liability Co. 68,4 89 AM Shandong Yarong Chemical Co., Ltd. 63,0 89 AN Alte societăți cooperante neincluse în eșantion și enumerate în anexă 61,3 Toate celelalte societăți 68,4 8 999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea către autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin nume și funcție, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata) certific că (cantitatea) de esteri de alchil fosfat vânduți la export către Uniunea Europeană și care fac obiectul prezentei facturi au fost fabricați de (numele și adresa societății) (cod adițional TARIC) în Republica Populară Chineză. Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte”. În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa stabilită pentru „toate celelalte societăți”. (4) Sub rezerva unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.