Începe proba gratuită

Regulament 2023/1648 · CELEX 32023R1648

Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2023/1648 al Comisiei din 21 august 2023 de instituire a unei taxe antidumping definitive vizând importurile de anumite tipuri de hârtie cretată de calitate superioară originară din Republica Populară Chineză în urma unei reexaminări efectuate în perspectiva expirării măsurilor în temeiul articolului 11 alineatul (2) din Regulamentul (UE) 2016/1036 al Parlamentului European și al Consiliului

Data act
21.08.2023
Intrare in vigoare
23.08.2023
Jurnalul Oficial UE
oj:JOL_2023_207_R_0002
Status
In vigoare
China hârtie import (UE) produs original taxă antidumping

Articolul 1

(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă pentru importurile de hârtie cretată de calitate superioară, care este hârtie cretată sau carton cretat pe una sau pe ambele fețe (cu excepția hârtiei kraft sau a cartonului kraft), sub formă de foi sau de rulouri, cu o greutate de minimum 70 g/m2, dar de maximum 400 g/m2, și cu un indice de alb mai mare ca 84 (măsurat în conformitate cu ISO 2470-1), încadrate în prezent la codurile NC ex 4810 13 00, ex 4810 14 00, ex 4810 19 00, ex 4810 22 00, ex 4810 29 30, ex 4810 29 80, ex 4810 99 10 și ex 4810 99 80 (coduri TARIC 4810130020, 4810140020, 4810190020, 4810220020, 4810293020, 4810298020, 4810991020 și 4810998020) și originare din Republica Populară Chineză. Taxa antidumping definitivă nu se aplică rulourilor destinate mașinilor de tipărit alimentate cu hârtie sub formă de sul. Rulourile destinate mașinilor de tipărit alimentate cu hârtie sub formă de sul sunt rulouri care, dacă sunt încercate în conformitate cu standardul de încercare ISO 3783:2006 privind determinarea rezistenței la smulgere – metodă cu viteză accelerată utilizând aparatul de încercare de tip IGT (modelul electric), conduc la un rezultat inferior valorii de 30 N/m în cazul măsurătorilor efectuate transversal față de mișcarea hârtiei și la un rezultat inferior valorii de 50 N/m în cazul măsurătorilor efectuate în sensul mașinii. Taxa antidumping definitivă nu se aplică nici hârtiei multistrat, nici cartonului multistrat. (2) Nivelurile taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, produsului descris la alineatul (1) și fabricat de întreprinderile menționate mai jos, se stabilesc după cum urmează: Întreprindere Taxă antidumping (%) Cod adițional TARIC Gold East Paper (Jiangsu) Co., Ltd, Zhenjiang City, provincia Jiangsu, RPC; Gold Huasheng Paper (Suzhou Industrial Park) Co., Ltd, Suzhou City, provincia Jiangsu, RPC 8 B001 Shangdong Chenming Paper Holdings Limited, Shouguang City, provincia Shandong, RPC; Shouguang Chenming Art Paper Co., Ltd, Shouguang City, provincia Shandong, RPC 35,1 B013 Toate celelalte întreprinderi 27,1 B999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxei specificate pentru întreprinderile menționate la alineatul (2) se condiționează de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția sa, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (subsemnata) certific faptul că (volumul) de (produsul în cauză) vândut pentru export în Uniunea Europeană, vizat de prezenta factură, a fost produs de către (denumirea și adresa întreprinderii) (cod adițional TARIC) în [țara în cauză]. Declar că informațiile din prezenta factură sunt complete și corecte”. În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa stabilită pentru „toate celelalte întreprinderi”. (4) În cazul în care taxele compensatorii definitive instituite în baza articolului 1 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2023/1647 (116) al Comisiei vor fi modificate sau eliminate, taxele specificate la alineatul (2) vor fi majorate cu aceeași proporție limitată la marja de dumping efectivă constatată sau la marja de prejudiciu considerată adecvată pentru fiecare întreprindere și de la intrarea în vigoare a prezentului regulament. În cazurile în care taxa compensatorie a fost scăzută din taxa antidumping pentru anumiți producători-exportatori, cererile de rambursare în temeiul articolului 21 din Regulamentul (UE) 2016/1037 declanșează și evaluarea marjei de dumping pentru producătorul-exportator în cauză în perioada investigației de rambursare. Cuantumul care urmează să fie rambursat solicitantului cu titlu de rambursare nu poate depăși diferența dintre taxa colectată și taxa combinată, compensatorie și antidumping, stabilită în cadrul investigației de rambursare. (5) Dacă nu se specifică altfel, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.

Articolul 2

Prezentul regulament intră în vigoare în ziua următoare datei publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Disponibil în Regra PRO

Încearcă gratuit toate instrumentele, 30 de zile

Creează-ți cont și deblochează , împreună cu toate funcțiile profesionale pentru cercetare juridică.

  • Versiunile istorice ale actelor
  • Fișa actului și legături legislative
  • Căutare rapidă în fiecare act
  • Workspace juridic într-un singur loc

Ai acces gratuit timp de 30 de zile, ca să vezi cum se potrivește Regra în activitatea ta.