Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă la importurile de acizi grași cu o lungime a lanțului de carbon de C6, C8, C10, C12, C14, C16 sau C18, cu un indice de iod sub 105 g/100 g și cu un raport acizi grași liberi/trigliceride (grad de fracționare) de cel puțin 97 %, inclusiv: — acizi grași izolați (denumiți și „în stare pură”) și — amestecuri care conțin o combinație de două sau mai multe lungimi ale lanțului de carbon, cu excepția acizilor grași certificați de un sistem voluntar (65) pentru producția de biocombustibili, biolichide și combustibili din biomasă durabili, recunoscut de Comisia Europeană în temeiul articolului 30 alineatul (4) din Directiva (UE) 2018/2001, sau de un sistem național de certificare instituit în temeiul articolului 30 alineatul (6) din directiva menționată, care se încadrează în prezent la codurile NC ex 2915 70 40, ex 2915 70 50, ex 2915 90 30, ex 2915 90 70, ex 2916 15 00, ex 3823 11 00, ex 3823 12 00, ex 3823 19 10 și ex 3823 19 90 (codurile TARIC: 2915704095, 2915705010, 2915903095, 2915907095, 2916150010, 3823110020, 3823110070, 3823120020, 3823120070, 3823191030, 3823191070, 3823199070 și 3823199095), originari din Indonezia. (2) Nivelurile taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco-frontiera Uniunii, înainte de vămuire, pentru produsul descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate mai jos, se stabilesc după cum urmează: Societate Taxă antidumping definitivă Codul adițional TARIC P.T. Musim Mas 46,4 % C880 P.T. Wilmar Nabati Indonesia 15,2 % C881 Alte societăți cooperante enumerate în anexă 26,6 % A se vedea anexa Toate celelalte societăți 46,4 % C999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata) certific faptul că (volumul) de (produsul în cauză) vândut pentru export în Uniunea Europeană, vizat de prezenta factură, a fost produs de către (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în [țara în cauză]. Declar că informațiile din prezenta factură sunt complete și corecte”. În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa stabilită pentru „toate celelalte societăți”. (4) În caz de deteriorare a mărfurilor înainte de punerea în liberă circulație și, prin urmare, în cazul în care prețul efectiv plătit sau de plătit este calculat proporțional pentru stabilirea valorii în vamă în conformitate cu articolul 131 alineatul (2) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2447 al Comisiei (66), valoarea taxei antidumping, calculată pe baza valorilor stabilite mai sus, se reduce în mod proporțional cu prețul efectiv plătit sau de plătit. (5) În lipsa unor indicații contrare, se aplică dispozițiile în vigoare referitoare la taxele vamale.