Articolul 1
Regulamentul (CE) nr. 493/2006 se modifică după cum urmează: 1. La articolul 3, alineatele (1) și (2) se înlocuiesc cu următorul text: „(1) Pentru fiecare întreprindere, cantitatea din producția de zahăr, de izoglucoză sau de sirop de inulină din anul de comercializare 2006/2007 care este produsă corespunzător cotei atribuite în temeiul cotelor stabilite în anexa IV și care depășește pragul stabilit în conformitate cu alineatul (2) din prezentul articol se consideră retrasă în sensul articolului 19 din Regulamentul (CE) nr. 318/2006 sau, la cererea întreprinderii depusă înainte de 31 ianuarie 2007, se consideră în totalitate sau în parte ca fiind produsă cu depășirea cotei, în sensul articolului 12 din regulamentul menționat anterior. (2) Pentru fiecare întreprindere, pragul menționat la alineatul (1) se stabilește înmulțind cota menționată la alineatul (1) cu suma următorilor coeficienți: (a) coeficientul stabilit, în anexa I, pentru statul membru în cauză; (b) coeficientul obținut prin împărțirea totalului cotelor la care s-a renunțat pentru anul de comercializare 2006/2007 în statul membru în cauză în temeiul articolului 3 din Regulamentul (CE) nr. 320/2006 la cota stabilită pentru acest stat membru în anexa IV la prezentul regulament. Comisia stabilește acest coeficient până la 15 octombrie 2006. Cu toate acestea, atunci când suma coeficienților depășește 1,0000, pragul este egal cu cota menționată la alineatul (1).”; 2. La articolul 4 alineatul (2), se adaugă următorul paragraf: „Suma forfetară menționată la articolul 2 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul (CE) nr. 1554/2001 se stabilește pentru perioada 1 iulie-30 octombrie 2006 la 34,19 EUR per tonă.” 3. La articolul 9 alineatul (1), se adaugă următorul paragraf: „În cazul în care, pentru o anumită întreprindere, cotele tranzitorii atribuite în conformitate cu prezentul alineat depășesc producția corespunzătoare anului de comercializare 2006/2007, statul membru poate atribui întreprinderii respective retitul acestor cote pentru anul de comercializare 2007/2008.” 4. La sfârșitul capitolului I, se adaugă următorul articol 10a: „Articolul 10a Fuziune sau transferul întreprinderii La cererea întreprinderilor în cauză și prin derogare de la anexa V punctul V la Regulamentul (CE) nr. 318/2006, în cazul în care o fuziune sau un transfer are loc între 1 iulie și 30 septembrie 2006, măsurile menționate la punctele II și III din anexa respectivă produc efecte în anul de comercializare 2006/2007.”; 5. Anexa la prezentul regulament se adaugă drept anexa IV.