Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă la importurile de ferosiliciu încadrate în prezent la codurile NC 7202 21 00 , 7202 29 10 , 7202 29 90 , originar din Republica Populară Chineză și din Federația Rusă. (2) Nivelul taxei antidumping definitive aplicabil prețului net franco-frontieră a Uniunii, înainte de vămuire, al produsului descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate în continuare este următorul: Țara de origine Societatea Taxă definitivă (%) Codul adițional TARIC Republica Populară Chineză Erdos Xijin Kuangye Co. Ltd, Qipanjing Industry Park 15,6 A829 Lanzhou Good Land Ferroalloy Factory Co., Ltd., Xicha Villa 29,0 A830 Toate celelalte societăți 31,2 A999 Federația Rusă Bratsk Ferroalloy Plant, Bratsk 17,8 A835 Toate celelalte societăți 22,7 A999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul certific faptul că (volumul) de (produs care face obiectul reexaminării) vândut la export în Uniunea Europeană vizat de prezenta factură a fost produs de către (denumirea și adresa întreprinderii) (cod adițional TARIC) în (țara în cauză). Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte.” În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa stabilită pentru „toate celelalte societăți”. (4) Articolul 1 alineatul (2) poate fi modificat pentru a include un nou producător-exportator și pentru a atribui producătorului respectiv nivelul corespunzător al taxei antidumping medii ponderate aplicabile societăților cooperante neincluse în eșantion în investigația inițială, în cazul în care un nou producător-exportator din RPC sau din Rusia furnizează Comisiei suficiente elemente de probă pentru a demonstra că: (a) nu a exportat în Uniune produsul descris la articolul 1 alineatul (1) în perioada cuprinsă între 1 octombrie 2005 și 30 septembrie 2006 (perioada investigației inițiale); (b) nu este afiliat niciunui exportator sau producător din RPC sau din Rusia care face obiectul măsurilor antidumping instituite prin prezentul regulament; și (c) a exportat efectiv în Uniune produsul care face obiectul reexaminării sau și-a asumat o obligație contractuală irevocabilă de a exporta o cantitate importantă în Uniune după încheierea perioadei investigației inițiale. (5) Sub rezerva unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.