Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping provizorie la importurile de acid 2-fosfonobutan-1,2,4-tricarboxilic și sarea sa de sodiu denumită 2-fosfonatobutan-1,2,4-tricarboxilat acid tetrasodic, în formă solidă sau soluție apoasă, încadrat în prezent la codul NC 2931 49 80 (cod TARIC 2931 49 80 60), CAS RN 37971-36-1 și 66669-53-2, CUS 0027475-9 și 0087281-1, înregistrat în Uniunea Europeană sub numerele de referință ale Comunității Europene (CE) 253-733-5 și 266-442-3 și originar din Republica Populară Chineză. (2) Nivelurile taxei antidumping provizorii aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, al produsului descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate în continuare se stabilesc după cum urmează: Țara de origine Societatea Taxa antidumping provizorie (%) Cod adițional TARIC China Jiyuan Qingyuan Water Treatment Co., Ltd. 210,4 88CI China Nantong Uniphos Chemicals Co., Ltd. 219,4 88CJ China Shandong Taihe Technologies Co., Ltd. 182,9 88CK China Alte societăți cooperante enumerate în anexă 200,4 A se vedea anexa China Toate celelalte importuri originare din țara în cauză 219,4 8999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata), certific faptul că (volumul, exprimat în unitatea folosită) de (produsul în cauză) vândut la export în Uniunea Europeană, vizat de prezenta factură, a fost fabricat de către (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în țara vizată. Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte.” Până la prezentarea unei astfel de facturi, se aplică taxa aplicabilă pentru toate celelalte importuri originare din China. (4) Punerea în liberă circulație în Uniune a produsului menționat la alineatul (1) este condiționată de depunerea unei garanții echivalente cu valoarea taxei provizorii. (5) Sub rezerva unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.