Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă la importurile de rășini pe bază de acrilonitril-butadien-stiren, un copolimer termoplastic compus din acrilonitril, butadienă și stiren în proporții diferite, indiferent de culoare sau de orice alte proprietăți fizice sau mecanice, prelucrate sau tratate ulterior sau nu pentru a conferi proprietăți fizice suplimentare specifice, încadrate în prezent la codul NC 3903 30 00 și originare din Republica Coreea și din Taiwan. (2) Nivelul taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, al produselor descrise la alineatul (1) și fabricate de societățile menționate în continuare, se stabilește după cum urmează: Țara de origine Societatea Taxă antidumping definitivă (%) Cod adițional TARIC Republica Coreea LG Chem 7,5 89UC Republica Coreea Lotte Chemical Corporation 5,2 89UD Republica Coreea Alte societăți cooperante enumerate în anexă 6,8 A se vedea anexa Republica Coreea Toate celelalte importuri originare din Republica Coreea 7,5 8999 Taiwan Chimei Corporation Grand Pacific Petrochemical Corporation 10,9 89UE Taiwan Formosa Chemicals & Fibre Corporation 21,7 89UF Taiwan Toate celelalte importuri originare din Taiwan 21,7 8999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata) certific faptul că (volumul în tone) de (produsul în cauză) vândut la export în Uniunea Europeană menționat în prezenta factură a fost fabricat de către (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în [țara în cauză]. Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte.” Până la prezentarea unei astfel de facturi, se aplică taxa aplicabilă pentru toate celelalte importuri originare din țara în cauză. (4) Sub rezerva unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.