Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă la importurile de clorură de colină, sub toate formele și puritățile, indiferent dacă este sau nu pe un suport și cu un conținut minim de clorură de colină de 30 % din greutate, cu excepția clorurii de fosforilcolină calcică tetrahidrat cu numărul CAS 72556-74-2, încadrată în prezent la codurile NC ex 2923 10 00 , ex 2309 90 31 , ex 2309 90 96 , ex 2106 și ex 3824 99 96 [codurile adiționale TARIC enumerate la alineatul (2) și în anexa la prezentul regulament] și originară din Republica Populară Chineză. (2) Nivelul taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco-frontiera Uniunii, înainte de vămuire, al produselor descrise la alineatul (1) și fabricate de societățile enumerate mai jos se stabilește după cum urmează: Societate Taxa antidumping definitivă (%) Codul adițional TARIC Shandong Aocter Feed Additives Co., Ltd., orașul Liaocheng, provincia Shandong 115,9 89RB Shandong FY Feed Technology Co., Ltd, orașul Binzhou, provincia Shandong 90,0 89RC Shandong Yinfeng Biological Technology Co., Ltd. orașul Zouping, provincia Shandong 90,0 89RD Alte societăți cooperante enumerate în anexă 94,9 A se vedea anexa Toate celelalte importuri originare din Republica Populară Chineză 115,9 89YY (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea către autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin nume și funcție, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata), certific faptul că (volumul în tone) de clorură de colină, vândut la export în Uniunea Europeană, menționat în prezenta factură, a fost fabricat de către (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în Republica Populară Chineză. Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte.” Până la prezentarea unei astfel de facturi, se aplică taxa aplicabilă pentru toate celelalte importuri originare din Republica Populară Chineză. (4) În lipsa unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.