Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă la importurile de mese de călcat, încadrate în prezent la codurile NC ex 3924 90 00 , ex 4421 99 99 , ex 7323 93 00 , ex 7323 99 00 , ex 8516 79 70 și ex 8516 90 00 (codurile TARIC 3924 90 00 10, 4421 99 99 10, 7323 93 00 10, 7323 99 00 10, 8516 79 70 10 și 8516 90 00 51) originare din Republica Populară Chineză. (2) Nivelurile taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, al produsului descris la alineatul (1) și fabricat de societățile enumerate mai jos se stabilesc după cum urmează: Țara de origine Societate Taxa antidumping (%) Codul adițional TARIC Republica Populară Chineză Foshan City Gaoming Lihe Daily Necessities Co. Ltd., Foshan 34,9 A782 Republica Populară Chineză Guangzhou Power Team Houseware Co. Ltd, Guangzhou 39,6 A783 Republica Populară Chineză Since Hardware (Guangzhou) Co., Ltd, Guangzhou 35,8 A784 Republica Populară Chineză Guangdong Wireking Household Supplies Co. Ltd, Foshan 18,1 A785 Republica Populară Chineză Zhejiang Harmonic Hardware Products Co. Ltd, Quzhou 26,5 A786 Republica Populară Chineză Greenwood Houseware (Zhuhai) Ltd, Guangdong 22,7 A953 Republica Populară Chineză Toate celelalte importuri originare din Republica Populară Chineză 42,3 A999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata), certific faptul că (volumul în kilograme și număr de bucăți) de mese de călcat vândute la export în Uniunea Europeană, vizate de prezenta factură, au fost fabricate de către (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în Republica Populară Chineză. Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte.” Până la prezentarea unei astfel de facturi, se aplică taxa stabilită pentru „toate celelalte societăți”. (4) În cazul în care se prezintă o declarație de punere în liberă circulație privind produsul menționat la alineatul (1), indiferent de originea acestuia, numărul de bucăți din produsul importat se înscrie în câmpul relevant al declarației respective. Statele membre informează lunar Comisia cu privire la numărul de bucăți importate care se încadrează la codurile TARIC 3924 90 00 10, 4421 99 99 10, 7323 93 00 10, 7323 99 00 10, 8516 79 70 10 și 8516 90 00 51. (5) Sub rezerva unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.