Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping provizorie asupra importurilor de placaj constituit exclusiv din foi de lemn (altele decât bambus), cu grosimea maximă a fiecărei foi de 6 mm, cu ambele straturi exterioare din lemn de conifere, acoperit sau nu la suprafață („placaj din lemn de esență moale”) încadrat în prezent la codul NC 4412 39 00 și originar din Brazilia. (2) Nivelurile taxei antidumping provizorii aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, al produsului descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate în continuare, se stabilesc după cum urmează: Țara de origine Societatea Taxa antidumping provizorie (%) Cod adițional TARIC Brazilia Indústria de Compensados Sudati Ltda. Conply Indústria de Compensados Ltda. Indústria de Compensados Guararapes Ltda. 5,4 89XQ Alte societăți cooperante enumerate în anexă 5,4 A se vedea anexa Toate celelalte importuri originare din țara în cauză 5,4 8999 (3) Taxele antidumping nu se aplică producătorului-exportator brazilian Nereu Rodrigues & Cia Ltda (cod adițional TARIC 89XR). (4) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata) certific faptul că (volumul, exprimat în unitatea folosită) de (produsul în cauză) vândut la export în Uniunea Europeană menționat în prezenta factură a fost fabricat de către (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în țara în cauză. Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte.” Până la prezentarea unei astfel de facturi, se aplică taxa aplicabilă pentru toate celelalte importuri originare din țara în cauză. (5) Punerea în liberă circulație în Uniune a produsului menționat la alineatul (1) este condiționată de depunerea unei garanții echivalente cu valoarea taxei provizorii. (6) În cazul în care se prezintă o declarație de punere în liberă circulație privind produsul menționat la alineatul (1), indiferent de originea acestuia, volumul în m3 al produselor importate se înscrie în câmpul relevant al declarației respective. Statele membre informează lunar Comisia cu privire la numărul de m3 importați care se încadrează la codul NC 4412 39 00 . (7) Sub rezerva unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.