Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping provizorie la importurile de dioxid de titan, având formula chimică TiO2, sub toate formele, ca oxizi de titan sau în pigmenți și preparate pe bază de dioxid de titan, care conțin minimum 80 % dioxid de titan din greutatea substanței uscate, având toate tipurile de dimensiuni ale particulelor, clasificat la numerele de identificare CAS RN (Chemical Abstracts Service Registry Number) 12065-65-5 și 13463-67-7, încadrat în prezent la codurile NC ex 2823 00 00 și 3206 11 00 (codurile TARIC 2823000010 și 2823000030) și originar din Republica Populară Chineză. (2) Nivelurile taxei antidumping provizorii aplicabile prețului net franco-frontiera Uniunii, înainte de vămuire, al produsului descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate în continuare se stabilesc după cum urmează: Societatea Taxa antidumping provizorie Codul adițional TARIC LB group: — LB GROUP CO., LTD. — HENAN BILLIONS ADVANCED MATERIAL CO., LTD. — LB LUFENG TITANIUM INDUSTRY CO., LTD. — LB SICHUAN TITANIUM INDUSTRY CO., LTD. — LB XIANGYANG TITANIUM INDUSTRY CO., LTD. 39,7 % 89CB Anhui Gold Star group: — Anhui Gold Star Titanium Dioxide (Group) Co., Ltd. — ANHUI GOLD STAR TITANIUM DIOXIDE TRADING COMPANY LIMITED 14,4 % 89CC Alte societăți cooperante enumerate în anexă 35,0 % a se vedea anexa Toate celelalte importuri originare din RPC 39,7 % 8999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata) certific faptul că (volumul) de (produs în cauză) vândut la export în Uniunea Europeană, care face obiectul prezentei facturi, a fost fabricat de (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în [țara în cauză]. Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte”. În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa stabilită pentru „toate celelalte societăți”. (4) Punerea în liberă circulație în Uniune a produsului menționat la alineatul (1) este condiționată de depunerea unei garanții echivalente cu valoarea taxei provizorii. (5) Sub rezerva unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.