Articolul 1
(1) Se instituie o taxă compensatorie provizorie care vizează importurile de vehicule electrice cu baterie noi, proiectate în principal pentru transportul a maximum nouă persoane, inclusiv șoferul, cu excepția vehiculelor din categoriile L6 și L7 în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 168/2013 (503) și a motocicletelor, propulsate (indiferent de numărul de roți puse în mișcare) exclusiv de unul sau mai multe motoare electrice, inclusiv cele cu un sistem de mărire a autonomiei cu combustie internă (o unitate auxiliară de alimentare), încadrate în prezent la codul NC ex 8703 80 10 (cod TARIC 8703801010) și originare din Republica Populară Chineză. (2) Nivelurile taxei compensatorii provizorii aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, care vizează produsul descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate în continuare se stabilesc după cum urmează: Societate Taxă compensatorie provizorie Cod TARIC adițional Grupul BYD: — BYD Auto Company Limited — BYD Auto Industry Company Limited — Changsha BYD Auto Company Limited — Changsha Xingchao Auto Company Limited — Changzhou BYD Auto Company Limited — Fuzhou BYD Industrial Company Limited — Hefei BYD Auto Company Limited — Jinan BYD Auto Company Limited 17,4 % 89BL Grupul Geely: — Asia Euro Automobile Manufacture (Taizhou) Company Limited — Chongqing Lifan Passenger Vehicle Co., Ltd. — Fengsheng Automobile (Jiangsu) Co., Ltd. — Shanxi New Energy Automobile Industry Co., Ltd. — Zhejiang Geely Automobile Company Limited — Zhejiang Haoqing Automobile Manufacturing Company Limited 19,9 % 89BM Grupul SAIC: — SAIC MAXUS Automotive Company Limited — SAIC Motor Corporation Limited — Nanjing Automobile (Group) Corporation — SAIC Volkswagen Automotive Co., Ltd. — SAIC GM Wuling Automobile Co., Ltd. — SAIC General Motors Co., Ltd. 37,6 % 89BN Alte societăți cooperante (anexă) 20,8 % Toate celelalte societăți 37,6 % 8999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxei specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) se condiționează de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția lui, redactată după cum urmează: „Subsemnatul, certific faptul că (volumul) de vehicule electrice noi cu baterie vândute la export în Uniunea Europeană care fac obiectul prezentei facturi, a fost produs de către (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în Republica Populară Chineză. Declar că informațiile menționate în prezenta factură sunt complete și corecte”. În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa stabilită pentru „toate celelalte societăți”. (4) Punerea în liberă circulație în Uniune a produsului menționat la alineatul (1) se condiționează de depunerea unei garanții echivalente cu valoarea taxei provizorii. (5) În absența altor dispoziții, se aplică dispozițiile în vigoare privind taxele vamale.