Începe proba gratuită

Regulament 2024/1475 · CELEX 32024R1475

Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2024/1475 al Comisiei din 30 mai 2024 de instituire a unei taxe antidumping definitive la importurile de anumite țevi și tuburi fără sudură, din oțel inoxidabil, originare din Republica Populară Chineză, în urma unei reexaminări efectuate în perspectiva expirării măsurilor în temeiul articolului 11 alineatul (2) din Regulamentul (UE) 2016/1036 al Parlamentului European și al Consiliului

Data act
30.05.2024
Intrare in vigoare
01.06.2024
Jurnalul Oficial UE
oj:L_202401475
Status
In vigoare
China import (UE) instalații oțel produs original taxă antidumping tub

Articolul 1

(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă la importurile de anumite țevi și tuburi fără sudură, din oțel inoxidabil, (cu excepția țevilor și tuburilor prevăzute cu accesorii pentru transportul gazelor sau lichidelor, utilizate pentru aeronavele civile), clasificate în prezent la codurile NC 7304 11 00, 7304 22 00, 7304 24 00, ex 7304 41 00, 7304 49 10, ex 7304 49 93, ex 7304 49 95, ex 7304 49 99 și ex 7304 90 00 (codurile TARIC 7304410090, 7304499390, 7304499590, 7304499990 și 7304900091) și originare din Republica Populară Chineză. (2) Nivelurile taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, pentru produsele descrise la alineatul (1) și fabricat de întreprinderile menționate mai jos, se stabilesc după cum urmează: Întreprindere/întreprinderi Nivelul taxei antidumping definitive Cod adițional TARIC Changshu Walsin Specialty Steel, Co. Ltd, Haiyu 7 1,9 % B120 Shanghai Jinchang Stainless Steel Tube Manufacturing, Co. Ltd, Situan 4 8,3 % B118 Wenzhou Jiangnan Steel Pipe Manufacuring, Co. Ltd, Yongz 4 8,6 % B119 Întreprinderile enumerate în anexa la prezentul regulament 5 6,9 % Toate celelalte întreprinderi 7 1,9 % B999 (3) Cu excepția cazului în care se specifică altfel, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale. Dobânda de întârziere care trebuie plătită în caz de rambursare care dă naștere dreptului la plata unei dobânzi de întârziere este rata aplicată de Banca Centrală Europeană principalelor sale operațiuni de refinanțare, astfel cum este publicată în seria C a Jurnalului Oficial al Uniunii Europene, în vigoare în prima zi calendaristică a lunii în care cade data scadenței, majorată cu un punct procentual. (4) În cazul în care orice producător-exportator nou din Republica Populară Chineză transmite Comisiei suficiente dovezi care indică faptul că: (a) nu a exportat în Uniune produsul descris la alineatul (1) în perioada cuprinsă între 1 iulie 2009 și 30 iunie 2010 (perioada investigației inițiale), (b) nu este afiliat niciunui exportator sau producător din Republica Populară Chineză care face obiectul măsurilor antidumping instituite prin prezentul regulament, (c) a exportat efectiv în Uniune produsul în cauză sau și-a asumat o obligație contractuală irevocabilă de a exporta o cantitate semnificativă în Uniune după încheierea perioadei investigației inițiale, Comisia poate modifica anexa la prezentul regulament, prin adăugarea noului producător-exportator în lista întreprinderilor cooperante care nu au fost incluse în eșantionul investigației inițiale și care sunt supuse în consecință taxei medii ponderate de maximum 56,9 %. (5) Aplicarea nivelurilor taxelor antidumping individuale specificate pentru întreprinderile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea către autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, în care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, întocmită astfel: „Subsemnatul, certific faptul că (volumul) de țevi și tuburi fără sudură, din oțel inoxidabil, vândute la export în Uniunea Europeană, vizat de prezenta factură, a fost produs de către (denumirea și adresa întreprinderii) (cod adițional TARIC) în (țara în cauză). Declar că informațiile menționate în prezenta factură sunt complete și corecte”. În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică nivelul taxei aplicabil „tuturor celorlalte întreprinderi”.

Articolul 2

Prezentul regulament intră în vigoare în ziua următoare datei publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Disponibil în Regra PRO

Încearcă gratuit toate instrumentele, 30 de zile

Creează-ți cont și deblochează , împreună cu toate funcțiile profesionale pentru cercetare juridică.

  • Versiunile istorice ale actelor
  • Fișa actului și legături legislative
  • Căutare rapidă în fiecare act
  • Workspace juridic într-un singur loc

Ai acces gratuit timp de 30 de zile, ca să vezi cum se potrivește Regra în activitatea ta.