Articolul 1
1. Se instituie o taxă antidumping definitivă la importurile de polietilentereftalat („PET”) cu un indice de viscozitate de minimum 78 ml/g, în conformitate cu standardul ISO 1628-5 măsurată în conformitate cu solvent fenol/1,2-diclorobenzen (50/50) sau transformată în acesta, încadrat în prezent la codul NC ex 3907 61 00 (codul TARIC 3907610010) și originar din Republica Populară Chineză. 2. Nivelul taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco-frontiera Uniunii, înainte de vămuire, al produsului descris la alineatul (1) și fabricat de societățile enumerate mai jos, este stabilit după cum urmează: Țara de origine Societatea Taxa antidumping definitivă Cod adițional TARIC Republica Populară Chineză Grupul Sanfame: — Jiangsu Hailun Petrochemical Co., Ltd. — Jiangsu Xingye Plastic Co., Ltd. — Jiangyin Xingyu New Material Co., Ltd. — Jiangyin Xingtai New Material Co., Ltd. 6,6 % 899V Republica Populară Chineză Grupul Wankai New Materials: — Wankai New Materials Co., Ltd. — Chongqing Wankai New Materials Technology Co. Ltd. 1 0,7 % 899W Republica Populară Chineză Grupul China Resources Chemical Innovative Materials: — China Resources Chemical Innovative Materials CO., LTD — Zhuhai China Resources Chemical Innovative Materials Co., Ltd. 1 7,2 % 899X Republica Populară Chineză Alte societăți cooperante 1 1,1 % A se vedea anexa Republica Populară Chineză Toate celelalte societăți 2 4,2 % 8999 3. Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea către autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin nume și funcție, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata) certific faptul că (volumul) de (produs în cauză) vândut la export în Uniunea Europeană, care face obiectul prezentei facturi, a fost fabricat de (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în [țara în cauză]. Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte”. În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa aplicabilă pentru „toate celelalte societăți”. 4. În lipsa unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.