Începe proba gratuită

Regulament 2024/493 · CELEX 32024R0493

Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2024/493 al Comisiei din 12 februarie 2024 de instituire a unei taxe antidumping definitive la importurile de plăci din ceramică originare din Republica Populară Chineză în urma unei reexaminări efectuate în perspectiva expirării măsurilor în temeiul articolului 11 alineatul (2) din Regulamentul (UE) 2016/1036 al Parlamentului European și al Consiliului

Data act
12.02.2024
Intrare in vigoare
14.02.2024
Jurnalul Oficial UE
oj:L_202400493
Status
In vigoare
ceramică China import (UE) material de construcții produs original taxă antidumping

Articolul 1

(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă la importurile de plăci și dale din ceramică, smălțuite sau nesmălțuite, pentru pavaj sau pentru acoperit pereții; și de cuburi și articole similare din ceramică, smălțuite sau nesmălțuite, pentru mozaicuri, chiar pe suport, încadrate în prezent la codul SA 6907 și originare din Republica Populară Chineză. (2) Nivelurile taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco-frontiera Uniunii, înainte de vămuire, pentru produsul descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate mai jos, se stabilesc după cum urmează: Țara Societatea Taxă antidumping Cod adițional TARIC Republica Populară Chineză Dongguan City Wonderful Ceramics Industrial Park Co., Ltd; Guangdong Jiamei Ceramics Co., Ltd 32,0 % B938 Republica Populară Chineză Qingyuan Gani Ceramics Co. Ltd; Foshan Gani Ceramics Co. Ltd. 13,9 % B939 Republica Populară Chineză Guangdong Xinruncheng Ceramics Co. Ltd. 29,3 % B009 Republica Populară Chineză Shandong Yadi Ceramics Co. Ltd. 36,5 % B010 Republica Populară Chineză Alte societăți cooperante enumerate în anexă 30,6 % Republica Populară Chineză Toate celelalte societăți 69,7 % B999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxei specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea în fața autorităților vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția sa, redactată după cum urmează: „Subsemnatul certific prin prezenta că (volumul) de (produsul care face obiectul reexaminării) vândut la export în Uniunea Europeană și cuprins în prezenta factură a fost produs de (numele societății și adresa) (codul adițional TARIC) în (țara în cauză). Declar că informațiile din prezenta factură sunt complete și corecte.” În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa aplicabilă pentru „toate celelalte societăți”. (4) Articolul 1 alineatul (2) poate fi modificat pentru a se adăuga noi producători-exportatori din Republica Populară Chineză și pentru a-i supune la nivelul taxei antidumping medii ponderate corespunzător aferent societăților cooperante neincluse în eșantion. Un producător-exportator nou trebuie să furnizeze elemente de probă care să ateste că: (a) nu a exportat mărfurile descrise la articolul 1 alineatul (1), originare din Republica Populară Chineză, în cursul perioadei cuprinse între 1 aprilie 2009 și 31 martie 2010 („perioada investigației inițiale”); (b) nu este afiliat unui exportator sau producător care face obiectul măsurilor instituite prin prezentul regulament și care a cooperat la investigația inițială care a condus la instituirea taxei sau ar fi putut coopera la aceasta; și (c) fie a exportat efectiv produsul care face obiectul reexaminării originar din țara în cauză, fie și-a asumat o obligație contractuală irevocabilă de a exporta o cantitate semnificativă în Uniune după încheierea perioadei investigației inițiale. (5) În caz de deteriorare a mărfurilor înainte de punerea în liberă circulație și, prin urmare, în cazul în care prețul efectiv plătit sau de plătit este calculat proporțional pentru stabilirea valorii în vamă în conformitate cu articolul 131 alineatul (2) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2447 al Comisiei (77), prețul minim de import stabilit anterior se reduce cu un procent proporțional cu prețul efectiv plătit sau de plătit. Prin urmare, taxa care trebuie percepută va fi egală cu diferența dintre prețul minim de import redus și prețul net redus franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire. (6) Cu excepția cazului în care se prevede altfel, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.

Articolul 2

Prezentul regulament intră în vigoare în ziua următoare datei publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Disponibil în Regra PRO

Încearcă gratuit toate instrumentele, 30 de zile

Creează-ți cont și deblochează , împreună cu toate funcțiile profesionale pentru cercetare juridică.

  • Versiunile istorice ale actelor
  • Fișa actului și legături legislative
  • Căutare rapidă în fiecare act
  • Workspace juridic într-un singur loc

Ai acces gratuit timp de 30 de zile, ca să vezi cum se potrivește Regra în activitatea ta.