Începe proba gratuită

Regulament 2023/2202 · CELEX 32023R2202

Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2023/2202 al Comisiei din 16 octombrie 2023 de modificare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2019/1259 de instituire a unei taxe antidumping definitive la importurile de accesorii turnate filetate pentru tuburi și țevi, din fontă maleabilă și din fontă cu grafit sferoidal, originare din Republica Populară Chineză și din Thailanda

Data act
16.10.2023
Intrare in vigoare
15.05.2013
Jurnalul Oficial UE
oj:L_202302202
Status
Inactiv
carbon China fontă import (UE) instalații produs original taxă antidumping Thailanda tub

Articolul 1

Articolul 1 alineatul (1) din Regulamentul (UE) 2019/1259 se înlocuiește cu următorul text: „(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă la importurile de accesorii turnate filetate pentru tuburi și țevi, din fontă maleabilă și din fontă cu grafit sferoidal, încadrate în prezent la codul NC ex 7307 19 10 (codurile TARIC 7307 19 10 10 și 7307 19 10 20) originare din Republica Populară Chineză și din Thailanda. Sunt excluse următoarele produse: componente de fitinguri de compresie care utilizează filetaje metrice conforme cu standardul ISO DIN 13; cutii de joncțiune circulare filetate din fontă maleabilă fără capac; racorduri în T din fontă ductilă cu garnitură din cauciuc și un orificiu de ieșire; capacele canelate din fontă ductilă destinate utilizării cu țevi canelate din oțel cu ieșire filetată; reducțiile canelate din fontă ductilă cu capăt filetat; piesele în T cu reducție canelate din fontă ductilă cu ieșire filetată; coliere de ștanțare din fontă ductilă fără ieșiri filetate, utilizate pentru sigilarea unui orificiu într-un tub sau într-o țeavă.”

Articolul 2

Pentru produsele care nu intră sub incidența articolului 1 alineatul (1) din Regulamentul (UE) 2019/1259, astfel cum a fost modificat prin prezentul regulament, taxele antidumping definitive achitate sau înscrise în evidența contabilă în conformitate cu articolul 1 alineatul (1) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) nr. 430/2013 și taxele antidumping provizorii definitiv percepute în temeiul articolului 2 din același regulament trebuie să fie rambursate sau remise în conformitate cu legislația vamală aplicabilă. Rambursarea sau remiterea se solicită de la autoritățile vamale naționale în conformitate cu legislația vamală aplicabilă.

Articolul 3

Prezentul regulament intră în vigoare în ziua următoare datei publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene. Se aplică de la 15 mai 2013.

Disponibil în Regra PRO

Încearcă gratuit toate instrumentele, 30 de zile

Creează-ți cont și deblochează , împreună cu toate funcțiile profesionale pentru cercetare juridică.

  • Versiunile istorice ale actelor
  • Fișa actului și legături legislative
  • Căutare rapidă în fiecare act
  • Workspace juridic într-un singur loc

Ai acces gratuit timp de 30 de zile, ca să vezi cum se potrivește Regra în activitatea ta.