Articolul 1
(1) Se instituie o taxă compensatorie definitivă la importurile de anumite anvelope pneumatice, noi sau reșapate, din cauciuc, de tipul celor utilizate pentru autobuze sau camioane, cu un indice de sarcină de peste 121, încadrate în prezent la codurile NC 4011 20 90 și ex 4012 12 00 (codul TARIC 4012120010) și originare din Republica Populară Chineză, în ceea ce privește societățile enumerate la alineatul (2).
(2) Taxele compensatorii definitive, aplicabile în EUR per articol produsului descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate în continuare, sunt următoarele, începând cu data de 13 noiembrie 2018. Societate Taxă compensatorie Cod adițional TARIC GITI Tire (Anhui) Company Co., Ltd; GITI Tire (Fujian) Company, Co., Ltd; GITI Tire (Hualin) Company Co., Ltd; GITI Tire (Yinchuan) Company Co., Ltd 11,07 C332 Chongqing Hankook Tire Co., Ltd; Jiangsu Hankook Tire Co., Ltd 3,75 C334 Aeolus Tyre Co., Ltd, Aeolus Tyre (Taiyuan) Co., Ltd; Qingdao Yellow Sea Rubber Co., Ltd; Pirelli Tyre Co., Ltd 39,77 C877 (53) Alte societăți care fac obiectul prezentei reinstituiri și care au cooperat atât la investigația antisubvenție, cât și la investigația antidumping, enumerate în anexă 27,69 Zhongce Rubber Group Co., Ltd. 57,28 C379 Weifang Yuelong Rubber Co., Ltd 57,28 C875 Hefei Wanli Tire Co., Ltd 57,28 C876
Articolul 2
Orice taxă compensatorie definitivă plătită de producătorii-exportatori menționați la articolul 1 alineatul (2) în temeiul Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/1690 al Comisiei, care depășește taxa compensatorie definitivă stabilită la articolul 1, se rambursează sau se remite.
Rambursarea sau remiterea se solicită autorităților vamale naționale în conformitate cu legislația vamală aplicabilă. Orice rambursare care a avut loc în urma hotărârii Tribunalului în cauzele T-30/19 și T-72/19 China Rubber Industry Association (CRIA) și Camera de comerț a importatorilor și exportatorilor de metale, minerale și produse chimice din China (CCCMC)/Comisia Europeană se recuperează de către autoritățile care au efectuat rambursarea până la cuantumul prevăzut la articolul 1 alineatul (2).
Articolul 3
Taxa compensatorie definitivă instituită prin articolul 1 se percepe, de asemenea, la importurile înregistrate în conformitate cu articolul 1 alineatul (3) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2022/1175 din 7 iulie 2022 de supunere la înregistrare a importurilor de anumite anvelope pneumatice, noi sau reșapate, din cauciuc, de tipul celor utilizate pentru autobuze sau camioane, cu un indice de sarcină de peste 121, originare din Republica Populară Chineză, ca urmare a redeschiderii investigației în vederea punerii în aplicare a hotărârilor din 4 mai 2022 în cauzele conexate T-30/19 și T-72/19, în ceea ce privește Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/1579 și Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/1690
Articolul 4
Autoritățile vamale trebuie să întrerupă înregistrarea importurilor instituită în conformitate cu articolul 1 alineatul (1) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2022/1175, care se abrogă prin prezentul regulament.
Articolul 5
Prezentul regulament intră în vigoare în ziua următoare datei publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.