Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping provizorie la importurile de electrozi de grafit de tipul celor utilizați pentru furnale electrice, cu o densitate aparentă de minimum 1,5 g/cm3 și cu o rezistență electrică de maximum 7,0 μ.Ω.m, indiferent dacă sunt sau nu echipați cu nipluri, care se încadrează în prezent la codul NC ex 8545 11 00 (coduri TARIC 8545110010 și 8545110015), originari din Republica Populară Chineză. (2) Nivelurile taxei antidumping provizorii aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, al produsului descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate în continuare se stabilesc după cum urmează: Țara Societate Taxă antidumping provizorie Codul adițional TARIC RPC Grupul Fangda, format din patru producători: Fangda Carbon New Material Co., Ltd.; Fushun Carbon Co., Ltd.; Chengdu Rongguang Carbon Co., Ltd.; Hefei Carbon Co., Ltd. 24,5 % C731 RPC Liaoning Dantan Technology Group Co., Ltd. 17,5 % C732 RPC Nantong Yangzi Carbon Co., Ltd. 24,5 % C733 RPC Alte societăți cooperante enumerate în anexă 21,6 % RPC Toate celelalte societăți 66,5 % C999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata) certific faptul că [volumul] de [produsul în cauză] vândut pentru export în Uniunea Europeană, vizat de prezenta factură, a fost produs de către [denumirea și adresa societății] [cod adițional TARIC] în [țara în cauză]. Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte.” În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa stabilită pentru „toate celelalte societăți”. (4) Punerea în liberă circulație în Uniune a produsului menționat la alineatul (1) este condiționată de depunerea unei garanții echivalente cu valoarea taxei provizorii. (5) În cazul în care nu se prevede altfel, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.