Începe proba gratuită

Regulament 2021/1483 · CELEX 32021R1483

Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2021/1483 al Comisiei din 15 septembrie 2021 de instituire a unei taxe antidumping definitive asupra importurilor de produse plate din oțeluri inoxidabile laminate la rece originare din Republica Populară Chineză și din Taiwan în urma unei reexaminări efectuate în perspectiva expirării măsurilor în temeiul articolului 11 alineatul (2) din Regulamentul (UE) 2016/1036 al Parlamentului European și al Consiliului

Data act
15.09.2021
Intrare in vigoare
17.09.2021
Jurnalul Oficial UE
oj:JOL_2021_327_R_0001
Status
In vigoare
China import (UE) oțel produs metalic plat produs original Taiwan taxă antidumping

Articolul 1

(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă asupra importurilor de produse laminate plate din oțeluri inoxidabile, simplu laminate la rece, încadrate în prezent la codurile NC 7219 31 00, 7219 32 10, 7219 32 90, 7219 33 10, 7219 33 90, 7219 34 10, 7219 34 90, 7219 35 10, 7219 35 90, 7219 90 20, 7219 90 80, 7220 20 21, 7220 20 29, 7220 20 41, 7220 20 49, 7220 20 81, 7220 20 89, 7220 90 20 și 7220 90 80 și originare din Republica Populară Chineză și din Taiwan. (2) Nivelurile taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco-frontiera Uniunii, înainte de vămuire, pentru produsul descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate mai jos se stabilesc după cum urmează: Țara Societatea Taxa antidumping (%) Cod adițional TARIC RPC Shanxi Taigang Stainless Steel Co., Ltd, orașul Taiyuan 24,4 C024 RPC Tianjin TISCO & TPCO Stainless Steel Co Ltd, orașul Tianjin 24,4 C025 RPC Alte societăți cooperante enumerate în anexă 24,6 RPC Toate celelalte societăți 25,3 C999 Taiwan Chia Far Industrial Factory Co., Ltd, orașul Taipei 0 C030 Taiwan Toate celelalte societăți 6,8 C999 (3) Aplicarea nivelurilor taxelor individuale specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea către autoritățile vamale din statele membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un funcționar al entității care emite o astfel de factură, identificat prin numele și funcția sa, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata) certific faptul că (volumul) de produse din oțeluri inoxidabile laminate la rece vândute pentru export în Uniunea Europeană, vizate de prezenta factură, a fost produs de către (denumirea și adresa societății) (codul adițional TARIC) în (Taiwan/RPC). Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte.” În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică nivelul taxei aplicabil pentru „toate celelalte societăți”. (4) Sub rezerva unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.

Articolul 2

(1) În cazul în care taxa vamală în afara contingentului menționată la articolul 1 alineatul (6) din Regulamentul (UE) 2019/159 devine aplicabilă produselor laminate plate din oțeluri inoxidabile, simplu laminate la rece, și depășește nivelul ad valorem echivalent al taxelor antidumping enumerate la articolul 1 alineatul (2), se percepe numai taxa vamală în afara contingentului menționată la articolul 1 alineatul (6) din Regulamentul (UE) 2019/159. (2) În cursul perioadei de aplicare a alineatului (1), perceperea taxelor instituite în temeiul prezentului regulament se suspendă. (3) În cazul în care taxa vamală în afara contingentului menționată la articolul 1 alineatul (6) din Regulamentul (UE) 2019/159 devine aplicabilă produselor laminate plate din oțeluri inoxidabile, simplu laminate la rece, și este stabilită la un nivel mai mic decât nivelul ad valorem echivalent al taxei antidumping prevăzute la articolul 1 alineatul (2), se percepe taxa vamală în afara contingentului menționată la articolul 1 alineatul (6) din Regulamentul (UE) 2019/159, în plus față de diferența dintre această taxă și cel mai ridicat dintre nivelurile ad valorem echivalente ale taxelor antidumping enumerate la articolul 1 alineatul (2). (4) Partea din valoarea taxelor antidumping care nu este percepută în temeiul alineatului (2) se suspendă. (5) Suspendările menționate la alineatele (2) și (4) sunt limitate în timp la perioada de aplicare a taxei vamale în afara contingentului menționate la articolul 1 alineatul (6) din Regulamentul (UE) 2019/159.

Articolul 3

Prezentul regulament intră în vigoare în ziua următoare datei publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Disponibil în Regra PRO

Încearcă gratuit toate instrumentele, 30 de zile

Creează-ți cont și deblochează , împreună cu toate funcțiile profesionale pentru cercetare juridică.

  • Versiunile istorice ale actelor
  • Fișa actului și legături legislative
  • Căutare rapidă în fiecare act
  • Workspace juridic într-un singur loc

Ai acces gratuit timp de 30 de zile, ca să vezi cum se potrivește Regra în activitatea ta.