Începe proba gratuită

Regulament 2021/1475 · CELEX 32021R1475

Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2021/1475 al Comisiei din 14 septembrie 2021 de extindere a taxei antidumping definitive instituite prin Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/915 asupra importurilor de anumite folii de aluminiu în rulouri originare din Republica Populară Chineză la importurile de anumite folii de aluminiu în rulouri expediate din Thailanda, indiferent dacă au fost sau nu declarate ca fiind originare din Thailanda

Data act
14.09.2021
Intrare in vigoare
16.09.2021
Jurnalul Oficial UE
oj:JOL_2021_325_R_0003
Status
Inactiv
aluminiu China import (UE) peliculă produs original taxă antidumping Thailanda

Articolul 1

(1) Taxa antidumping definitivă instituită prin Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/915 asupra importurilor de anumite folii de aluminiu în rulouri originare din Republica Populară Chineză, în urma unei reexaminări efectuate în perspectiva expirării măsurilor în temeiul articolului 11 alineatul (2) din Regulamentul (UE) 2016/1036, se extinde la importurile de folii de aluminiu cu o grosime de 0,007 mm sau mai mult, însă mai mică de 0,021 mm, fără suport, neprelucrate altfel decât prin simplă laminare, chiar gofrate, în rulouri ușoare cu greutatea de maximum 10 kg, expediate din Thailanda, indiferent dacă au fost declarate sau nu ca fiind originare din Thailanda, încadrate la codurile NC 7607 11 11 și 7607 19 10 (codurile TARIC 7607111111 și 7607191011). (2) Taxa extinsă în temeiul alineatului (1) de la prezentul articol se percepe la importurile expediate din Thailanda, declarate sau nu ca fiind originare din Thailanda, înregistrate în conformitate cu articolul 2 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2020/2161 al Comisiei și cu articolul 13 alineatul (3) și articolul 14 alineatul (5) din Regulamentul (UE) 2016/1036. (3) Valoarea taxelor antidumping care trebuie percepute retroactiv este cea care rezultă din aplicarea taxei antidumping de 35,6 % aplicabilă „tuturor celorlalte societăți”. (4) Sub rezerva unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.

Articolul 3

(1) Cererile de scutire de la taxa extinsă prin articolul 1 se formulează în scris în una dintre limbile oficiale ale Uniunii Europene și trebuie semnate de către o persoană autorizată să reprezinte entitatea care solicită scutirea. Cererea trebuie trimisă la următoarea adresă: Comisia Europeană Direcția Generală Comerț Direcția G Birou: CHAR 04/39 1049 Bruxelles/Brussel BELGIQUE/BELGIË (2) În conformitate cu articolul 13 alineatul (4) din Regulamentul (UE) 2016/1036, Comisia poate autoriza, printr-o decizie, scutirea de taxa extinsă prin dispozițiile de la articolul 1 a importurilor provenind de la societățile care nu eludează măsurile antidumping instituite prin Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/915.

Articolul 4

Prezentul regulament intră în vigoare în ziua următoare datei publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Disponibil în Regra PRO

Încearcă gratuit toate instrumentele, 30 de zile

Creează-ți cont și deblochează , împreună cu toate funcțiile profesionale pentru cercetare juridică.

  • Versiunile istorice ale actelor
  • Fișa actului și legături legislative
  • Căutare rapidă în fiecare act
  • Workspace juridic într-un singur loc

Ai acces gratuit timp de 30 de zile, ca să vezi cum se potrivește Regra în activitatea ta.