Articolul 1
(1) Se instituie o taxă antidumping asupra produselor laminate plate din oțeluri inoxidabile, chiar sub formă de rulouri (inclusiv produsele „tăiate la lungime” și „benzile înguste”), simplu laminate la cald, fiind excluse produsele nerulate, cu o lățime de 600 mm sau mai mult și cu o grosime de peste 10 mm, încadrate în prezent la codurile SA 7219 11, 7219 12, 7219 13, 7219 14, 7219 22, 7219 23, 7219 24, 7220 11 și 7220 12 și originare din Republica Populară Chineză, din Taiwan și din Indonezia. (2) Nivelurile taxei antidumping provizorii aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, al produsului descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate în continuare se stabilesc după cum urmează: Țara Societate Nivelul taxei (%) Codul adițional TARIC Indonezia PT Indonesia Guang Ching Nickel and Stainless Steel Industry 17,3 C541 PT Indonesia Tsingshan Stainless Steel 17,3 C547 Toate celelalte societăți 17,3 C999 Republica Populară Chineză Shanxi Taigang Stainless Steel Co., Ltd 19,0 C163 Taiyuan Taigang Daming Metal Products 19,0 C542 Tisco Guangdong Stainless Steel Service Center Co., Ltd 19,0 C543 Tianjin TISCO & TPCO Stainless Steel Co. Ltd 19,0 C025 Fujian Fuxin Special Steel Co., Ltd 14,6 C544 Zhenshi Group Eastern Special Steel Co., Ltd 9,2 C558 Xiangshui Defeng Metals Co., Ltd 17,5 C545 Fujian Dingxin Technology Co., Ltd 17,5 C546 Toate celelalte societăți 19,0 C999 Taiwan Yieh United Steel Co. 4,1 C032 Tang Eng Iron Works Co. Ltd 4,1 C031 Walsin Lihwa Co. 7,5 C548 Toate celelalte societăți 7,5 C999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata) certific faptul că (volumul) de (produsul în cauză) vândut pentru export în Uniunea Europeană, vizat de prezenta factură, a fost produs de către (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în (țara în cauză). Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte.” În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa aplicabilă tuturor celorlalte societăți. (4) Sub rezerva unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.