Articolul 1
(1) O taxă antidumping definitivă se impune asupra importurilor de alcooli polivinilici, care conțin sau nu grupări acetat nehidrolizate, sub formă de rășini de homopolimer cu o viscozitate (măsurată în soluție apoasă de 4 % la 20 °C) de minimum 3 mPa·s, dar care nu depășește 61 mPa·s și cu un grad de hidroliză de minimum 80,0 mol %, dar care nu depășește 99,9 mol %, ambele măsurate conform metodei ISO 15023-2, originari din Republica Populară Chineză, încadrați în prezent la codul NC ex 3905 30 00 (cod TARIC 3905300091). (2) Nivelurile taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, pentru produsul descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate mai jos, se stabilesc după cum urmează: Societate Taxă antidumping definitivă (%) Cod adițional TARIC Grupul Shuangxin 72,9 % C552 Grupul Sinopec 17,3 % C553 Grupul Wan Wei 55,7 % C554 Alte societăți cooperante enumerate în anexa I 57,9 % A se vedea anexa I Toate celelalte societăți 72,9 % C999 (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) se condiționează de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin nume și funcție, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata), certific faptul că (volumul) de (produs în cauză) vândut la export în Uniunea Europeană, care face obiectul prezentei facturi, a fost fabricat de (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în Republica Populară Chineză. Declar că informațiile din prezenta factură sunt complete și corecte.” În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa stabilită pentru toate celelalte societăți. (4) Produsele descrise la alineatul (1) se scutesc de taxa antidumping definitivă dacă sunt importate pentru fabricarea adezivilor sub formă de amestecuri uscate, produși și vânduți sub formă de pulbere pentru industria cartonului. Astfel de produse intră sub incidența regimului de destinație finală menționat la articolul 254 din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 pentru a demonstra că ele sunt importate exclusiv în scopul utilizării menționate mai sus. (5) Dacă nu există alte dispoziții, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.