Începe proba gratuită

Regulament 2015/1953 · CELEX 32015R1953

Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/1953 al Comisiei din 29 octombrie 2015 de instituire a unei taxe antidumping definitive asupra importurilor de anumite produse laminate plate din oțeluri cu siliciu numite „magnetice” cu grăunți orientați, originare din Republica Populară Chineză, Japonia, Republica Coreea, Federația Rusă și Statele Unite ale Americii

Data act
29.10.2015
Intrare in vigoare
31.10.2015
Jurnalul Oficial UE
oj:JOL_2015_284_R_0008
Status
Inactiv
China Coreea de Sud import (UE) Japonia placă metalică produs original Rusia Statele Unite taxă antidumping

Articolul 1

(1) Se instituie o taxă antidumping definitivă aplicabilă importurilor de produse laminate plate din oțeluri cu siliciu numite „magnetice” cu grăunți orientați, cu o grosime mai mare de 0,16 mm, încadrate în prezent la codurile ex 7225 11 00 (codurile TARIC 7225 11 00 11, 7225 11 00 15 și 7225 11 00 19) și ex 7226 11 00 (codurile TARIC 7226 11 00 12, 7226 11 00 14, 7226 11 00 16, 7226 11 00 92, 7226 11 00 94 și 7226 11 00 96) și originare din Republica Populară Chineză, Japonia, Republica Coreea, Federația Rusă și Statele Unite ale Americii. (2) Nivelul taxei antidumping definitive aplicabile produselor descrise la alineatul (1), fabricate de entitățile juridice citate, astfel cum se prevede la alineatul (4), este egală cu diferența dintre prețurile minime la import stabilite la alineatul (3) și prețul net franco frontieră a Uniunii, înainte de vămuire, dacă acesta din urmă este mai mic decât cel dintâi. Nu se percepe nicio taxă în cazul în care prețul net franco frontieră a Uniunii este mai mare sau egal cu prețul minim la import corespunzător stabilit la alineatul (3). În niciun caz cuantumul taxelor nu trebuie să fie mai mare decât taxele ad valorem stabilite la alineatul (4). (3) În sensul alineatului (2), se aplică prețul minim la import indicat în tabelul de mai jos. În cazul în care se dovedește, ca urmare a unei verificări ulterioare importului, că prețul net franco frontieră a Uniunii plătit efectiv de primul client independent în Uniune (preț ulterior importului) este mai mic decât prețul net franco frontieră a Uniunii, înainte de vămuire, astfel cum rezultă din declarația vamală, și că prețul ulterior importului este mai mic decât prețul minim la import, se aplică o taxă echivalentă cu diferența dintre prețul minim la import stabilit în tabelul de mai jos și prețul ulterior importului, cu excepția cazului în care aplicarea taxei ad valorem stabilită la alineatul (4) la care se adaugă prețul ulterior importului au ca rezultat valoare (preț plătit efectiv plus taxa ad valorem) mai mică decât prețul minim la import indicat în tabelul de mai jos. Țări în cauză Gama de produse Prețul minim la import (EUR/tonă de greutate netă de produs) Republica Populară Chineză, Japonia, Statele Unite ale Americii, Federația Rusă, Republica Coreea Produse cu o pierdere maximă în miez care nu este mai mare de 0,9 W/kg EUR 2 043 Produse cu o pierdere maximă în miez mai mare de 0,9 W/kg, dar nu mai mare de 1,05 W/kg EUR 1 873 Produse cu o pierdere maximă în miez mai mare de 1,05 W/kg EUR 1 536 (4) În sensul alineatului (2), se aplică taxa ad valorem indicată în tabelul de mai jos. Societate Taxă ad valorem Cod adițional TARIC Baoshan Iron & Steel Co., Ltd., Shanghai RPC 21,5 % C039 Wuhan Iron & Steel Co., Ltd., Wuhan, RPC 36,6 % C056 JFE Steel Corporation, Tokyo, Japonia 39,0 % C040 Nippon Steel & Sumitomo Metal Corporation, Tokyo, Japonia 35,9 % C041 POSCO, Seul, Republica Coreea 22,5 % C042 OJSC Novolipetsk Steel, Lipetsk;VIZ Steel, Ekaterinburg, Federația Rusă 21,6 % C043 AK Steel Corporation, Ohio, Statele Unite ale Americii 22,0 % C044 (5) Nivelul taxei antidumping definitive aplicabilă produsului descris la alineatul (1), fabricat de orice altă societate care nu este menționată în mod specific la alineatul (4) este echivalent cu taxa ad valorem, astfel cum figurează în tabelul de mai jos. Societate Taxă ad valorem Cod adițional TARIC Toate celelalte societăți chineze 36,6 % C999 Toate celelalte societăți japoneze 39,0 % C999 Toate celelalte societăți coreene 22,5 % C999 Toate celelalte societăți rusești 21,6 % C999 Toate celelalte societăți americane 22,0 % C999 (6) Aplicarea măsurilor pentru societățile menționate la alineatul (4) este condiționată de prezentarea către autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valide și a unui certificat de uzină, care trebuie să fie conforme cu cerințele prevăzute în anexa I și, respectiv, în anexa II. Dacă nu este prezentat niciun certificat de uzină și nicio factură, se aplică taxa aplicabilă tuturor celorlalte societăți. Acest certificat de uzină trebuie să indice pierderea maximă efectivă în miez pentru fiecare rulou, exprimată în wați per kilogram la o frecvență de 50Hz și o inducție magnetică de 1,7 Tesla. (7) Pentru producătorii numiți individual și în cazurile în care bunurile s-au deteriorat înainte de punerea în liberă circulație și, prin urmare, prețul efectiv plătit sau de plătit este calculat proporțional pentru a determina valoarea în vamă în conformitate cu articolul 145 din Regulamentul (CEE) nr. 2454/93 al Comisiei din 2 iulie 1993 de stabilire a unor dispoziții de aplicare a Regulamentului (CEE) nr. 2913/92 al Consiliului de instituire a Codului Vamal Comunitar (JO L 253, 11.10.1993, p. 1), prețul minim la import stabilit anterior trebuie redus cu un procentaj proporțional cu prețul efectiv plătit sau de plătit. Prin urmare, taxa care trebuie percepută va fi egală cu diferența dintre prețul minim la import redus și prețul net franco frontieră a Uniunii, înainte de vămuire, redus. (8) Pentru toate celelalte societăți și în cazurile în care mărfurile sunt deteriorate înainte de punerea lor în liberă circulație și, prin urmare, prețul efectiv plătit sau de plătit este calculat proporțional pentru stabilirea valorii în vamă în conformitate cu articolul 145 din Regulamentul (CEE) nr. 2454/93, valoarea taxei antidumping, calculată pe baza alineatului (2) de mai sus, se reduce cu un procentaj proporțional cu prețul efectiv plătit sau de plătit. (9) Sub rezerva unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.

Articolul 3

Prezentul regulament intră în vigoare în ziua următoare datei publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Disponibil în Regra PRO

Încearcă gratuit toate instrumentele, 30 de zile

Creează-ți cont și deblochează , împreună cu toate funcțiile profesionale pentru cercetare juridică.

  • Versiunile istorice ale actelor
  • Fișa actului și legături legislative
  • Căutare rapidă în fiecare act
  • Workspace juridic într-un singur loc

Ai acces gratuit timp de 30 de zile, ca să vezi cum se potrivește Regra în activitatea ta.