Începe proba gratuită

Decizie 2010/6 · CELEX 32010D0006

2010/6/UE, Euratom: Decizia Comisiei din 22 decembrie 2009 de autorizare a Spaniei să nu țină seama de anumite categorii de operațiuni pentru calculul bazei resurselor proprii TVA [notificată cu numărul C(2009) 10419]

Data act
22.12.2009
Intrare in vigoare
01.01.2009
Jurnalul Oficial UE
oj:JOL_2010_003_R_0020_01
Status
Inactiv
conturi naționale formalități birocratice ofertă de servicii resurse proprii scutire de taxe Spania statistică TVA

Recitale

(1) În temeiul articolului 376 din Directiva 2006/112/CE a Consiliului din 28 noiembrie 2006 privind sistemul comun al taxei pe valoarea adăugată (2), Spania poate continua să scutească anumite operațiuni. Aceste operațiuni trebuie luate în considerare pentru determinarea resurselor proprii TVA.

(2) În temeiul articolului 376 din Directiva 2006/112/CE, Spania poate continua să scutească prestările de serviciile efectuate de autorii enumerați în anexa X partea B punctul 2 la această directivă.

(3) Spania a cerut autorizare de la Comisie să nu țină seama de serviciile prestate de autori întrucât nu poate efectua calculul precis al bazei resurselor proprii TVA pentru operațiunile menționate în anexa X partea B punctul 2 la Directiva 2006/112/CE. Este probabil ca astfel de calcule să implice o sarcină administrativă nejustificată pentru Spania în raport cu efectul acestor operațiuni asupra bazei totale a resurselor proprii TVA ale acesteia. Prin urmare, Spania ar trebui autorizată să nu țină seama de serviciile prestate de autori în conformitate cu articolul 6 alineatul (3) prima liniuță din Regulamentul (CEE, Euratom) nr. 1553/89.

(4) Din motive de transparență și de securitate juridică, este necesar să se limiteze în timp aplicabilitatea acestei autorizări,

Articolul 1

Pentru calcularea bazei resurselor proprii TVA, începând cu 1 ianuarie 2009, Spania este autorizată să nu țină seama de următoarele categorii de operațiuni menționate în anexa X partea B la Directiva 2006/112/CE: — servicii prestate de autori (punctul 2).

Articolul 2

Prezenta decizie se aplică de la 1 ianuarie 2009 până la 31 decembrie 2013.

Articolul 3

Prezenta decizie se adresează Regatului Spaniei.

Disponibil în Regra PRO

Încearcă gratuit toate instrumentele, 30 de zile

Creează-ți cont și deblochează , împreună cu toate funcțiile profesionale pentru cercetare juridică.

  • Versiunile istorice ale actelor
  • Fișa actului și legături legislative
  • Căutare rapidă în fiecare act
  • Workspace juridic într-un singur loc

Ai acces gratuit timp de 30 de zile, ca să vezi cum se potrivește Regra în activitatea ta.