Articolul 1
La articolul 3 din Regulamentul (CEE) 1579/74, alineatul (1) se înlocuiește cu următorul text: „(1) Pentru importurile de produse menționate în articolul 1 litera (d) din Regulamentul nr. 120/67/CEE și în articolul 1 litera (c) din Regulamentul nr. 359/67/CEE, taxa valabilă la data la care se depune cererea pentru eliberarea certificatului se aplică, la cererea solicitantului depusă simultan cu cererea pentru eliberarea certificatului și înainte de ora 13:00, pentru o operațiune de import efectuată în perioada de valabilitate a certificatului. (a) în cazul menționat în paragraful precedent și cu excepția: — produselor menționate în articolul 2 și — a produselor de la subpoziția 23.07. B menționate în anexa A la Regulamentul nr. 120/67/CEE, prelevarea se rectifică, dacă este cazul, în funcție de prețul-prag al produsului sau produselor de bază reținute pentru calculul elementului variabil al prelevării, în vigoare în ziua importului, fără a aduce atingere eventualei aplicări a articolului 15 alineatul (3) al doilea alineat din Regulamentul 120/67/CEE. Ajustarea se efectuează prin creșterea sau diminuarea prelevării cu diferența dintre prețul-prag aplicabil în luna cererii pentru 100 kilograme de produs de bază și prețul aplicabil în luna importului, prin aplicarea la această diferență a coeficientului menționat în coloana 4 din anexa la Regulamentul (CEE) nr. 1052/68; (b) pentru produsele menționate în articolul 2, orice prelevare fixată în avans în conformitate cu primul paragraf se rectifică, în cazul modificării sumelor stabilite în articolul 1 din Regulamentul (CEE) nr. 1132/74, între ziua cererii și ziua importului, în funcție de diferența cauzată de această modificare, prin aplicarea la această diferență a coeficientului menționat în coloana 4 din anexa la Regulamentul (CEE) nr. 1052/68 pentru produsele în cauză; (c) pentru produsele de la subpoziția 23.07 B menționate în anexa A la Regulamentul nr. 120/67/CEE, rectificarea se efectuează, dacă este cazul, prin creșterea sau diminuarea prelevării: — pentru componenta «cereale» a acestor produse, cu diferența dintre prețul-prag aplicabil în luna cererii pentru 100 kilograme de porumb și prețul aplicabil în luna importului, prin aplicarea la această diferență a coeficientului menționat în anexa II tabelul A din Regulamentul (CEE) nr. 968/68; — pentru componenta «lactate» a acestor produse, cu diferența dintre prețul-prag aplicabil în luna cererii pentru 100 kilograme de lapte praf degresat și prețul aplicabil în luna importului, prin aplicarea la această diferență a coeficientului menționat în anexa II tabelul B din Regulamentul (CEE) nr. 968/68.”