Începe proba gratuită

HOTĂRÂRE nr. 5 din 10 ianuarie 2007 privind indexarea nivelului lunar al venitului minim garantat şi al alocaţiei pentru copiii nou-născuţi, prevăzute de Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat

Articolul 1

Articolul 1

Art. 1 din HOTĂRÂRE nr. 5 din 10 ianuarie 2007 privind indexarea nivelului lunar al venitului minim garantat şi al alocaţiei pentru copiii nou-născuţi, prevăzute de Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat

(1) Începând cu luna ianuarie 2007, nivelul lunar al venitului minim garantat prevăzut la privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare, este de:

a) 173 lei pentru familiile formate din 2 persoane;

b) 241 lei pentru familiile formate din 3 persoane;

c) 300 lei pentru familiile formate din 4 persoane;

d) 356 lei pentru familiile formate din 5 persoane;

e) câte 24 lei pentru fiecare altă persoană peste numărul de 5 persoane, care face parte din familie, în condițiile prevăzute de , cu modificările și completările ulterioare.

(2) Începând cu luna ianuarie 2007, nivelul lunar al venitului minim garantat pentru persoana singură, prevăzut la , cu modificările și completările ulterioare, este de 96 lei.