Începe proba gratuită

INSTRUCŢIUNI nr. 9 din 26 iulie 2005 cu privire la sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2005 a entităţilor reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare

Articolul 8

Articolul 8

Art. 8 din INSTRUCŢIUNI nr. 9 din 26 iulie 2005 cu privire la sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2005 a entităţilor reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare

(1) Depunerea la C.N.V.M. a raportărilor contabile la 30 iunie 2005 de către entitățile reglementate și supravegheate de C.N.V.M. se va efectua după cum urmează:

a) entitățile reglementate și supravegheate de C.N.V.M. care aplică Reglementările contabile armonizate cu Directiva a IV-a a Comunităților Economice Europene și cu Standardele internaționale de contabilitate aplicabile instituțiilor reglementate și supravegheate de Comisia Națională a Valorilor Mobiliare, aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice și al președintelui Comisiei Naționale a Valorilor Mobiliare nr. 1.742/106/2002, în termen de cel mult două luni de la închiderea perioadei de raportare;

b) societățile deținute public vor întocmi raportările contabile la 30 iunie 2005, conform prevederilor pentru aprobarea Sistemului de raportare contabilă la 30 iunie 2005 a agenților economici, pe care le transmit și Comisiei Naționale a Valorilor Mobiliare, în termen de cel mult două luni de la închiderea perioadei de raportare;

c) entitățile reglementate și supravegheate de C.N.V.M. care nu au desfășurat activitate de la data înființării până la 30 iunie 2005, precum și persoanele juridice care se află în curs de lichidare depun declarație pe propria răspundere, în termen de cel mult două luni de la închiderea perioadei de raportare.

(2) Depunerea la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor Publice a raportărilor contabile la 30 iunie 2005 de către entitățile reglementate și supravegheate de C.N.V.M. se va efectua după cum urmează:

a) persoanele juridice care aplică Reglementările contabile simplificate, armonizate cu directivele europene, aprobate prin , până la data de 10 august 2005;

b) persoanele juridice care nu au desfășurat activitate de la data înființării până la 30 iunie 2005, precum și persoanele care se află în curs de lichidare depun declarație până la data de 10 august 2005;

c) persoanele juridice care aplică Reglementările contabile armonizate cu Directiva a IV-a a Comunităților Economice Europene și cu Standardele internaționale de contabilitate, inclusiv cele care efectuează retratarea situațiilor financiare ale anului precedent, până la data de 19 august 2005.

Disponibil în Regra PRO

Încearcă gratuit toate instrumentele, 30 de zile

Creează-ți cont și deblochează , împreună cu toate funcțiile profesionale pentru cercetare juridică.

  • Versiunile istorice ale actelor
  • Fișa actului și legături legislative
  • Căutare rapidă în fiecare act
  • Workspace juridic într-un singur loc

Ai acces gratuit timp de 30 de zile, ca să vezi cum se potrivește Regra în activitatea ta.