Începe proba gratuită

ORDONANŢĂ nr. 9 din 21 ianuarie 2005 privind creşterile salariale ce se vor acorda în anul 2005 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar şi personalului salarizat potrivit anexelor nr. II şi III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar şi a indemnizaţiilor pentru persoane care ocupă funcţii de demnitate publică

Articolul 24

Articolul 24

Art. 24 din ORDONANŢĂ nr. 9 din 21 ianuarie 2005 privind creşterile salariale ce se vor acorda în anul 2005 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar şi personalului salarizat potrivit anexelor nr. II şi III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar şi a indemnizaţiilor pentru persoane care ocupă funcţii de demnitate publică

  1. Capitolul III Dispozitii finale

(1) Salariile de baza și indemnizatiile lunare sunt brute și impozabile, potrivit legii.

(2) Salariile de baza individuale și indemnizatiile lunare, calculate pentru prima etapa și a doua etapa de majorare, potrivit prevederilor prezentei ordonante, vor fi rotunjite din 1.000 lei în 1.000 lei în favoarea salariatilor.

(3) Anexele nr. I-IX fac parte integrantă din prezenta ordonanță.