Începe proba gratuită

ORDONANŢĂ nr. 14 din 27 ianuarie 2005 privind creşterile salariale ce se vor acorda personalului salarizat potrivit Legii nr. 495/2004 privind salarizarea şi alte drepturi băneşti ale personalului din administraţia centrală a Ministerului Afacerilor Externe şi de la misiunile diplomatice, oficiile consulare şi institutele culturale româneşti din străinătate

Articolul 1

Articolul 1

Art. 1 din ORDONANŢĂ nr. 14 din 27 ianuarie 2005 privind creşterile salariale ce se vor acorda personalului salarizat potrivit Legii nr. 495/2004 privind salarizarea şi alte drepturi băneşti ale personalului din administraţia centrală a Ministerului Afacerilor Externe şi de la misiunile diplomatice, oficiile consulare şi institutele culturale româneşti din străinătate

(1) Valoarea de referință sectorială în vigoare în luna decembrie 2004, prevăzută în anexele nr. 1 și 2 la privind salarizarea și alte drepturi bănești ale personalului din administrația centrală a Ministerului Afacerilor Externe și de la misiunile diplomatice, oficiile consulare și institutele culturale românești din străinătate, se majorează cu 8% începând cu 1 octombrie 2005, față de nivelul din 31 decembrie 2004.

(2) În perioada ianuarie-septembrie 2005, valoarea de referință sectorială în vigoare în luna decembrie 2004 se majorează cu 45% din creșterea rezultată ca diferență între valoarea de referință sectorială de la 1 octombrie 2005, stabilită potrivit alin. (1), și valoarea de referință sectorială de la 31 decembrie 2004.

(3) Salariile de bază calculate pentru prima etapă și a doua etapă, potrivit prevederilor prezentei ordonanțe, vor fi rotunjite din 1.000 lei în 1.000 lei în favoarea salariaților.

(4) Prevederile alin. (1)-(3) se aplică și personalului încadrat pe funcții și grade diplomatice din administrația centrală a Ministerului Economiei și Comerțului.