Începe proba gratuită

LEGE nr. 416 din 18 iulie 2001 privind venitul minim garantat

Articolul 4

Articolul 4

Art. 4 din LEGE nr. 416 din 18 iulie 2001 privind venitul minim garantat

  1. Capitolul I
  2. Secţiunea a 2-a Nivelul venitului minim garantat

(1) Nivelul lunar al venitului minim garantat se raportează la indicatorul social de referință, denumit în continuare ISR, și, începând cu data de 1 iulie 2013, este de:

a) 0,271 ISR pentru persoana singură;

b) 0,488 ISR pentru familiile formate din 2 persoane;

c) 0,684 ISR pentru familiile formate din 3 persoane;

d) 0,846 ISR pentru familiile formate din 4 persoane;

e) 1,009 ISR pentru familiile formate din 5 persoane;

f) câte 0,070 ISR pentru fiecare altă persoană peste numărul de 5 persoane, care face parte din familie, în condițiile prezentei legi.

(2) Începând cu data de 1 ianuarie 2014, nivelul venitului minim garantat este de:

a) 0,283 ISR pentru persoana singură;

b) 0,510 ISR pentru familiile formate din 2 persoane;

c) 0,714 ISR pentru familiile formate din 3 persoane;

d) 0,884 ISR pentru familiile formate din 4 persoane;

e) 1,054 ISR pentru familiile formate din 5 persoane;

f) câte 0,073 ISR pentru fiecare altă persoană peste numărul de 5 persoane, care face parte din familie, în condițiile prezentei legi.

(la 01-07-2013, Art. 4 a fost modificat de )

Istoricul modificărilor

Notele asociate articolului în forma selectată.

1
  1. 01.07.2013

    Modificare

    ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 42 din 15 mai 2013

    (la 01-07-2013, Art. 4 a fost modificat de pct. 1 al art. I din ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 42 din 15 mai 2013, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 287 din 21 mai 2013. )

    Vezi actul modificator