Articolul 4
Art. 4 din LEGE nr. 416 din 18 iulie 2001 privind venitul minim garantat
- Capitolul I
- Secţiunea a 2-a Nivelul venitului minim garantat
(1) Nivelul lunar al venitului minim garantat se raportează la indicatorul social de referință, denumit în continuare ISR, și, începând cu data de 1 iulie 2013, este de:
a) 0,271 ISR pentru persoana singură;
b) 0,488 ISR pentru familiile formate din 2 persoane;
c) 0,684 ISR pentru familiile formate din 3 persoane;
d) 0,846 ISR pentru familiile formate din 4 persoane;
e) 1,009 ISR pentru familiile formate din 5 persoane;
f) câte 0,070 ISR pentru fiecare altă persoană peste numărul de 5 persoane, care face parte din familie, în condițiile prezentei legi.
(2) Începând cu data de 1 ianuarie 2014, nivelul venitului minim garantat este de:
a) 0,283 ISR pentru persoana singură;
b) 0,510 ISR pentru familiile formate din 2 persoane;
c) 0,714 ISR pentru familiile formate din 3 persoane;
d) 0,884 ISR pentru familiile formate din 4 persoane;
e) 1,054 ISR pentru familiile formate din 5 persoane;
f) câte 0,073 ISR pentru fiecare altă persoană peste numărul de 5 persoane, care face parte din familie, în condițiile prezentei legi.
(la 01-07-2013, Art. 4 a fost modificat de )