Începe proba gratuită

DECRET nr. 423 din 31 iulie 1964 pentru modificarea art. 5 din Decretul nr. 153/1954 privitor la impozitul pe veniturile populaţiei

Articolul 1

Articolul 1

Art. 1 din DECRET nr. 423 din 31 iulie 1964 pentru modificarea art. 5 din Decretul nr. 153/1954 privitor la impozitul pe veniturile populaţiei

Articolul 5

din Decretul nr. 153/1954 privitor la impozitul pe veniturile populației, astfel cum a fost modificat prin Decretul nr. 5/1955 publicat în Buletinul Oficial nr. 2 din 16 februarie 1955 și Decretul nr. 291/1959 publicat în Buletinul Oficial nr. 20 din 10 august 1959, se modifica și va avea următorul cuprins:

"Art. 5. - Impozitul de la muncitori și funcționari se calculează lunar, pe fiecare loc de muncă în parte, asupra totalității cîștigului realizat în luna expirată, pe baza următoarelor cote:

Cistigul lunar impozabil lei impozitul lunar
pina la 500 scutit
501- 700 10% pentru suma ce depaseste 500 lei
701- 800 20 lei + 12% pentru suma ce depaseste 700 lei
801- 900 32 lei + 14% '' '' 800 lei
901-1000 46 lei + 17% '' '' 900 lei
1001-1100 63 lei + 18% '' '' 1000 lei
1101-1200 81 lei + 19% '' '' 1100 lei
1201-1300 100 lei + 20% '' '' 1200 lei
1301-1400 120 lei + 21% '' '' 1300 lei
1401-1700 141 lei + 22% '' '' 1400 lei
peste 1701 207 lei + 16% '' '' 1700 lei

Fracțiunile în bani rezultate din calculul impozitului rămîn în favoarea salariaților".