Începe proba gratuită

HOTĂRÂRE nr. 1.379 din 20 decembrie 2000 privind stabilirea baremului lunar pentru impunerea veniturilor din salarii şi pensii şi a actualizării sumelor fixe prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 73/1999 privind impozitul pe venit, pentru semestrul I al anului 2001

Articolul 1

Articolul 1

Art. 1 din HOTĂRÂRE nr. 1.379 din 20 decembrie 2000 privind stabilirea baremului lunar pentru impunerea veniturilor din salarii şi pensii şi a actualizării sumelor fixe prevăzute în Ordonanţa Guvernului nr. 73/1999 privind impozitul pe venit, pentru semestrul I al anului 2001

Pentru determinarea impozitului lunar pe veniturile din salarii și pensii, definite la privind impozitul pe venit, cu modificările și completările ulterioare, realizate în semestrul I al anului 2001, se stabilește următorul barem lunar:

Venitul lunar impozabil*) - lei - Impozitul lunar - lei -
până la 1.259.000 18%
1.259.001 - 3.090.000 226.620 + 23% pentru ceea ce depășește suma de 1.259.000 lei
3.090.001 - 4.921.000 647.750 + 28% pentru ceea ce depășește suma de 3.090.000 lei
4.921.001 - 6.867.000 1.160.430 + 34% pentru ceea ce depășește suma de 4.921.000 lei
peste 6.867.000 1.822.070 + 40% pentru ceea ce depășește suma de 6.867.000 lei

Notă

*) Sumele sunt calculate prin rotunjire la mia de lei, în sensul că fracțiunile sub 500 lei inclusiv se neglijează, iar ceea ce depășește 500 lei se majorează la 1.000 lei.