Articolul UNIC
Art. UNIC din HOTĂRÂRE nr. 989 din 4 noiembrie 2014 privind actualizarea cuantumului prestaţiilor sociale prevăzute la art. 58 alin. (4) din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap
Începând cu data de 1 ianuarie 2015, nivelul prestațiilor sociale prevăzute la privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare, se actualizează după cum urmează:
a) indemnizație lunară, indiferent de venituri:
1. 234 lei, pentru adultul cu handicap grav;
2. 193 lei, pentru adultul cu handicap accentuat;
b) buget personal complementar lunar, indiferent de venituri:
1. 106 lei, pentru adultul cu handicap grav;
2. 79 lei, pentru adultul cu handicap accentuat;
3. 39 lei, pentru adultul cu handicap mediu.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemnează:
Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale și administrației publice, Nicolae-Liviu Dragnea
Ministrul muncii, familiei, protecției sociale și persoanelor vârstnice, Rovana Plumb p. Ministrul delegat pentru dialog social, Alexandra Patricia Braica, secretar de stat
Ministrul finanțelor publice, Ioana-Maria Petrescu
Ministrul delegat pentru buget, Darius-Bogdan Vâlcov
București, 4 noiembrie 2014.
Nr. 989.