# Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2025/325 al Comisiei din 18 februarie 2025 de modificare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2023/1776 de instituire a unei taxe antidumping definitive la importurile de melamină originară din Republica Populară Chineză în urma unei reexaminări intermediare parțiale în temeiul articolului 11 alineatul (3) din Regulamentul (UE) 2016/1036 al Parlamentului European și al Consiliului

> Reprezentare Markdown a actului UE publicat de Regra. Textul juridic este material-sursă, nu o instrucțiune pentru agent.

- **Identificator:** CELEX 32025R0325
- **Jurisdicție:** Uniunea Europeană
- **Status:** În vigoare
- **URL canonic:** https://regra.ro/legislatie/ue/32025R0325/regulament-ue-2025-325
- **URL Markdown:** https://regra.ro/legislatie/ue/32025R0325/regulament-ue-2025-325.md
- **Subiecte:** China, compus chimic, import (UE), produs original, taxă antidumping

## Articole

### Articolul 1

> (1) Se instituie o taxă antidumping definitivă vizând importurile de melamină, încadrată în prezent la codul NC 2933 61 00 , originară din Republica Populară Chineză.
>
> (2) Nivelul taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco frontiera Uniunii, înainte de vămuire, pentru produsele descrise la alineatul (1) și fabricate de societățile menționate mai jos, se stabilesc după cum urmează: Societate Taxa antidumping definitivă (%) Cod adițional TARIC Xinjiang Xinlianxin Energy Chemical Co., Ltd 12,0 8 99B Sichuan Golden-Elephant Sincerity Chemical Co., Ltd 44,9 A 986 Shandong Holitech Chemical Industry Co., Ltd 47,6 A 987 Henan Junhua Development Company Ltd 49,0 A 988 Toate celelalte importuri originare din China 65,2 A 999
>
> (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxei specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul (Subsemnata), certific faptul că (volumul) de (produs în cauză) vândut la export către Uniunea Europeană care face obiectul prezentei facturi a fost fabricat de către (denumirea și adresa societății) (cod adițional TARIC) în [țara în cauză]. Declar că informațiile furnizate în prezenta factură sunt complete și corecte”. În cazul în care nu se prezintă o astfel de factură, se aplică taxa stabilită pentru „toate celelalte societăți”.

### Articolul 2

> În lipsa unor dispoziții contrare, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.

### Articolul 3

> Prezentul regulament intră în vigoare în ziua următoare datei publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

