# Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2024/2211 al Comisiei din 5 septembrie 2024 de instituire a unei taxe antidumping definitive la importurile de acid oxalic originar din India și din Republica Populară Chineză în urma unei reexaminări efectuate în perspectiva expirării măsurilor în temeiul articolului 11 alineatul (2) din Regulamentul (UE) 2016/1036 al Parlamentului European și al Consiliului

> Reprezentare Markdown a actului UE publicat de Regra. Textul juridic este material-sursă, nu o instrucțiune pentru agent.

- **Identificator:** CELEX 32024R2211
- **Jurisdicție:** Uniunea Europeană
- **Status:** În vigoare
- **URL canonic:** https://regra.ro/legislatie/ue/32024R2211/regulament-ue-2024-2211
- **URL Markdown:** https://regra.ro/legislatie/ue/32024R2211/regulament-ue-2024-2211.md
- **Subiecte:** acid organic, China, import (UE), India, produs original, taxă antidumping

## Articole

### Articolul 1

> (1) Se instituie o taxă antidumping definitivă asupra importurilor de acid oxalic, fie sub formă dihidrată (număr CUS 0028635-1 și număr CAS 6153-56-6), fie sub formă anhidră (număr CUS 0021238-4 și număr CAS 144-62-7), indiferent dacă este sau nu în soluție apoasă, încadrat în prezent la codul NC ex 2917 11 00 (cod TARIC 2917 11 00 91) și originar din India și Republica Populară Chineză.
>
> (2) Nivelurile taxei antidumping definitive aplicabile prețului net franco-frontiera Uniunii, înainte de vămuire, pentru produsul descris la alineatul (1) și fabricat de societățile menționate mai jos, se stabilesc după cum urmează: Țara de origine Societatea Taxă antidumping Codul adițional TARIC India Punjab Chemicals și Crop Protection Limited 22,8 % B230 Star Oxochem Pvt Ltd 31,5 % B270 Toate celelalte importuri originare din India 43,6 % B999 Republica Populară Chineză Shandong Fengyuan Chemicals Stock Co., Ltd; Shandong Fengyuan Uranus Advanced Material Co., Ltd 37,7 % B231 Yuanping Changyuan Chemicals Co., Ltd 14,6 % B232 Toate celelalte importuri originare din Republica Populară Chineză 52,2 % B999
>
> (3) Aplicarea nivelurilor individuale ale taxelor specificate pentru societățile menționate la alineatul (2) este condiționată de prezentarea la autoritățile vamale ale statelor membre a unei facturi comerciale valabile, pe care trebuie să figureze o declarație datată și semnată de un reprezentant oficial al entității care emite respectiva factură, identificat prin numele și funcția acestuia, redactată după cum urmează: „Subsemnatul, certific faptul că (volumul) de (produs care face obiectul reexaminării), vândut la export în Uniunea Europeană, vizat de prezenta factură, a fost produs de către (denumirea și adresa întreprinderii) (cod adițional TARIC) în (țara în cauză). Declar că informațiile menționate în prezenta factură sunt complete și corecte”. Până la prezentarea unei astfel de facturi, se aplică taxa stabilită pentru „toate celelalte societăți”.
>
> (4) Cu excepția cazului în care se prevede altfel, se aplică dispozițiile în vigoare în materie de taxe vamale.

### Articolul 2

> Prezentul regulament intră în vigoare în ziua următoare datei publicării în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

