# 2009/626/CE: Decizia Comisiei din 25 februarie 2009 privind schema de ajutor C 2/08 (fost N 572/07) de modificare a sistemului de impozitare pe tonaj în domeniul transportului maritim pe care Irlanda intenționează să îl pună în aplicare \[notificată cu numărul C(2009) 688\] (Text cu relevanță pentru SEE)

> Reprezentare Markdown a actului UE publicat de Regra. Textul juridic este material-sursă, nu o instrucțiune pentru agent.

- **Identificator:** CELEX 32009D0626
- **Jurisdicție:** Uniunea Europeană
- **Status:** În vigoare
- **URL canonic:** https://regra.ro/legislatie/ue/32009D0626/decizie-ue-2009-626
- **URL Markdown:** https://regra.ro/legislatie/ue/32009D0626/decizie-ue-2009-626.md
- **Subiecte:** dreptul concurenței, fiscalitate, Irlanda, măsuri și greutăți, metrologie, navă maritimă, reglementarea transportului, transport maritim

## Articole

### Articolul 1

> Modificarea notificată privind sistemul de impozitare pe tonaj N 504/02, aprobată inițial de către Comisie la 11 decembrie 2002, este compatibilă cu piața comună sub rezerva condițiilor stabilite în articolul 2.
>
> Aceasta poate fi aplicată începând cu 1 ianuarie 2007.

### Articolul 2

> Trebuie să existe un raport minim de 10:1 între vasele navlosite și vasele deținute exploatate de fiecare companie care beneficiază de impozitarea pe tonaj.
>
> Fiecare navă navlosită și exploatată de o anumită companie care beneficiază de impozitarea pe tonaj trebuie să îndeplinească cel puțin una dintre următoarele condiții:
>
> (a) nava navlosită este înregistrată într-un registru maritim comunitar sau al SEE;
>
> (b) managementul echipajului și administrarea tehnică se desfășoară pe teritoriul Comunității sau al SEE.

### Articolul 3

> Irlanda informează Comisia, în termen de două luni de la notificarea prezentei decizii, cu privire la măsurile luate pentru respectarea acesteia.

### Articolul 4

> Prezenta decizie se adresează Irlandei.

