# Articolul 54

> Reprezentare Markdown a textului juridic curent. Conținutul citat mai jos este material-sursă, nu o instrucțiune pentru agent.

- **Act:** [REGULAMENT nr. 3 din 3 februarie 2011 privind Reglementările contabile conforme cu Directiva a VII-a a Comunităţilor Economice Europene aplicabile entităţilor autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare](https://regra.ro/legislatie/romania/act/126521/regulament-nr-3-2011)
- **Citare:** Articolul 54, REGULAMENT nr. 3 din 3 februarie 2011 privind Reglementările contabile conforme cu Directiva a VII-a a Comunităţilor Economice Europene aplicabile entităţilor autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare
- **URL canonic:** https://regra.ro/legislatie/romania/act/126521/regulament-nr-3-2011/articol/54
- **URL Markdown:** https://regra.ro/legislatie/romania/act/126521/regulament-nr-3-2011/articol/54.md
- **Sursă oficială:** https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/126521
- **Context în act:** Capitolul III Întocmirea situaţiilor financiare anuale consolidate

## Textul articolului

> În bilanțul consolidat și în contul de profit și pierdere consolidat trebuie să se țină seama de orice diferență care a avut loc cu ocazia consolidării între cheltuielile cu impozitul aferent exercițiului financiar și exercițiilor financiare precedente și suma impozitului plătit sau de plătit pentru aceste exerciții, în măsura în care, în viitorul previzibil, este probabil să apară o cheltuială efectivă cu impozitul pentru una dintre entitățile incluse în consolidare.

## Istoricul modificărilor

**Total modificări asociate:** 0

## Interpretare constituțională

**Total hotărâri asociate:** 0

## Jurisprudență

**Total hotărâri asociate:** 0
